tisdag 1 april 2014

Fabelab

Här kommer ett litet tips till alla er som har barn, går i väntans tider, har barnbarn eller känner någon som har barn. Tycker ni som jag att det är lite knepigt att hitta fina bäddset till era små skatter? och tillhör ni den skaran som jag att ni vill ha lite mer sobra och lugna färger än de smått hysteriska färgkombination man lätt hittar ute i butik? Då har jag hittat det till er! Men ni får vänta lite, det kommer först i slutet på april. På Design Trade i Danmark så sprang jag på Fabelab. Där hade de dessa bäddset och visade upp som nyheter. De hade även ett super fint babytäcke som kunde vikas på massa olika sätt för att användas till sovpåse, träna-nackefilt, gosedjur osv. Fiffigt tyckte jag. [emma.h]






Foton [lånade av fabelab]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar