torsdag 20 december 2012

långledigt och ny bok

mitt liv börjar närma sig en stor förändring. igår jobbade jag min sista dag på varuhuset och jag har nu semester som sen övergår i mammaledighet. till april 2014! det känns läskigt, konstigt, skönt och spännande. jag har bestämt mig för att fortsätta med mitt egna företag i den takten det går och som bebisen tillåter :) jag har även bunkrat upp med duktiga kollegor runt mig som rycker in och hjälper mig ifall storken kommer tidigare än beräknat datum.

för ett tag sedan så lånade vi ut våran lägenhet för fotografering till en bok. min kollega fotade alla bilder till denna boken och äntligen har vi fått se slutresultatet. antikviteter i modern miljö heter den och finns ute till försäljning nu. spring å köp! [emma.h]


 
 
foto:emma.h

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar